Home ΔΙΑΤΡΟΦΗ Στοχοι της νεας χρονιας…

Στοχοι της νεας χρονιας…

goal concept

Οι στόχοι της νέας χρονιάς για το σώμα μας. Πώς θα τους πετύχουμε φέτος;

Στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς οι περισσότεροι από εμάς κάναμε τον απολογισμό του 2016 και τα σχέδιά μας για το 2017. Θέσαμε στόχους, ονειρευτήκαμε όλα αυτά τα οποία θέλουμε να πετύχουμε, φτιάξαμε λίστες με τις επιθυμίες μας.

Όπως και πέρυσι…

Γιατί όμως στον απολογισμό του χρόνου τα περισσότερα δεν τα έχουμε κατακτήσει; Ποια λάθη μας απομακρύνουν από την επιτυχία;

Η διαχείριση της διατροφής και τους βάρους είναι ένας από τους συχνότερους στόχους που θέτει κάποιος.

Το μυστικό της επιτυχίας είναι απλό.

Ορίστε εφικτούς στόχους. Τις περισσότερες φορές αυτά τα οποία απαιτούμε από τον εαυτό μας και το σώμα μας είναι μη ρεαλιστικά. Όσο μεγαλώνουμε το σώμα και οι ανάγκες μας αλλάζουν. Συζητήστε τα θέλω σας με ένα διαιτολόγο. Ένας ειδικός θα αξιολογήσει τη σύσταση του σώματος και τις ανάγκες σας και μαζί θα ορίσετε έναν εφικτό και πραγματοποιήσιμο στόχο.

Επιχειρηματολογήστε. Είναι ευκολότερο να μείνετε πιστοί στην προσπάθειά σας αν γνωρίζετε τα οφέλη που θα αποκομίσετε. Η ρύθμιση του βάρους δεν είναι θέμα αισθητικής. Είναι θέμα υγείας, ευεξίας και σχετίζεται άμεσα με τη ψυχολογική και συναισθηματική μας διάθεση. Η παχυσαρκία είναι ασθένεια. Ο υγιεινός τρόπος διατροφής και η άσκηση το μέσο πρόληψής της. Μπορείτε να προλάβετε ή να αντιμετωπίστε προβλήματα υγείας μέσω της αλλαγής των διατροφικών σας συνηθειών.

Ορίστε ένα χρονοδιάγραμμα το οποίο θα σας βοηθήσει να παραμείνετε κοντά στο στόχο σας και να ελέγχετε την πορεία σας προς την επίτευξή του. Να είστε όμως έτοιμοι να το αναπροσαρμόσετε εάν δείτε ότι δεν μπορείτε να το τηρήσετε.

Οι στόχοι σας να είναι βραχυπρόθεσμοι. Εάν έχετε σαν στόχο να χάσετε λίγα κιλά το μήνα μπορείτε εύκολα να τον πετύχετε και να αντλήσετε ικανοποίηση από αυτή την επιτυχία. Εν αντιθέσει, αν ο στόχος σας είναι μακροπρόθεσμος, για παράδειγμα μια απώλεια αρκετών κιλών η αναμονή σύντομα θα σας κουράσει και θα εγκαταλείψετε την προσπάθεια.

Αντλήστε ευχαρίστηση μέσα από τη διαδικασία. Η τροφή είναι και πρέπει να είναι απόλαυση. Ένας συχνός λόγος για τον οποίο κάποιος σταματάει την προσπάθειά του είναι η μη κάλυψη των γευστικών του προτιμήσεων. Μην αποφεύγεται τα αγαπημένα σας τρόφιμα απλά περιορίστε τη συχνότητα κατανάλωσής τους.

Ζητήστε τη βοήθεια ενός ειδικού. Η διατροφή είναι από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα. Όλοι έχουμε διαβάσει, έχουμε ακούσει από φίλους και γνωστούς συμβουλές, λύσεις, διαιτητικά πλάνα. Σαν άτομα είμαστε όμως είμαστε όλοι διαφορετικοί. Έτσι και το πρόγραμμα της διατροφής μας πρέπει να είναι σχεδιασμένο στα δικά μας δεδομένα. Μην εξαντλήστε με ημίμετρα. Κάνοντας περιστασιακά διάφορες δίαιτες κουράζεστε σωματικά αλλά και ψυχολογικά. Είναι προτιμότερο να ξεκινήσετε μια συντονισμένη και προγραμματισμένη προσπάθεια για να χάσετε λίγα κιλά και να τα διατηρήσετε παρά να αναλώνεστε σε μια προσπάθεια που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να σας βοηθήσει.

Συνδυάστε σωστή διατροφή και άσκηση. Τα αποτελέσματα θα έρθουν γρηγορότερα, ευκολότερα και θα διατηρηθούν για περισσότερο χρόνο.

Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι είναι ότι ξεχνάμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας. Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας ώστε να μπορείτε να αντεπεξέλθετε στις απαιτήσεις της ζωής σας.

You may also like

Leave a Comment