Home ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ξεκιναμε Διατροφη;

Ξεκιναμε Διατροφη;

1920x1074 baked fish11-min

Πριν ξεκινήσεις σκέψου…

Θέλεις να ξεκινήσεις; Εάν δεν θέλεις απλά μην το κάνεις…

Μην ξεκινάς επειδή “πρέπει” να χάσεις κάποια κιλά. Δεν θα το καταφέρεις. Ακόμη κι αν το καταφέρεις δε θα καταφέρεις να ολοκληρώσεις την προσπάθειά σου και σύντομα τα κιλά θα επιστρέψουν.

Επέλεξε συνειδητά να αλλάξεις. Να αλλάξεις το σώμα σου, να το βελτιώσεις, όχι απλά να το αδυνατίσεις. Να βελτιώσεις την υγεία σου. Να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου. Να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες. Να βελτιώσεις την εικόνα σου, σύμφωνα με τα δικά σου θέλω και όχι τα πρότυπα που προσπαθεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής να επιβάλει. Να αλλάξεις εσύ για εσένα. Άλλωστε εσύ ζεις μέσα στο σώμα σου…

Όταν πάρεις την απόφαση σου ζήτα βοήθεια από έναν ειδικό και μην περιμένεις την Δευτέρα, όλες οι μέρες της εβδομάδας είναι κατάλληλες για μια καινούργια αρχή!!!

Κάθε πρόγραμμα διατροφής πρέπει να είναι σχεδιασμένο ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου. Τα διαιτολόγια να συντάσσονται έπειτα από λεπτομερή λήψη ιατρικού ιστορικού και ιστορικού συνηθειών. Μόνο έτσι δύναται να είναι προσαρμοσμένα στον τρόπο ζωής, το ημερήσιο πρόγραμμα, τις εργασιακές υποχρεώσεις αλλά και τις προσωπικές γευστικές προτιμήσεις.Μην αναλώνεσαι σε εξ αρχής καταδικασμένες να αποτύχουν προσπάθειες.

Κάθε σώμα, κάθε οργανισμός έχει τις δικές του θρεπτικές ανάγκες. Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του ιδιοσυγκρασία και τον δικό του τρόπο ζωής. Είμαστε όλοι τόσο διαφορετικοί μεταξύ μας, πώς θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε τον ίδιο τρόπο διατροφής;

Πριν τον σχεδιασμό του διαιτολογίου είναι απαραίτητο να γίνονται οι απαραίτητες μετρήσεις για τον προσδιορισμό της σωματικής σύνθεσης του ατόμου. Οι μετρήσεις αυτές περιλαμβάνουν ζύγιση, μέτρηση σημείων για την παρακολούθηση της αλλαγής της εικόνας του σώματος, λιπομέτρηση για τον προσδιορισμό και την παρακολούθηση του λιπώδους ιστού.

Μην ξεκινάτε ποτέ ένα πρόγραμμα διατροφής του οποίου τα αποτελέσματα ελέγχονται μόνο με ζύγιση. Δεν έχει καμία αξία να χάνουμε κιλά αν τα κιλά αυτά δεν είναι κιλά λίπους και ο μόνος τρόπος για να το ελέγξουμε αυτό είναι η λιπομέτρηση. Αν θέλετε διαβάστε γιατί το καλύτερο μέρος για τη ζυγαριά μας είναι τα σκουπίδια.

Πρώτο μας μέλημα πρέπει να είναι η διατροφική εκπαίδευση του ατόμου. Στόχος να είναι με την ολοκλήρωση του προγράμματος το άτομο να μπορεί να διατηρεί το νέο σωματικό του βάρος, να καλύπτει τις θρεπτικές ανάγκες του οργανισμού ώστε να μην ξαναπάρει τα κιλά τα οποία έχασε.Ο προσωπικός σας διαιτολόγος είναι σε θέση να σας προσφέρει λύσεις αλλά το κυριότερο να σας βοηθήσει να μάθετε να διαχειρίζεστε μόνοι σας τη διατροφή σας.

Είναι δίπλα σας για να σας στηρίξει στην προσπάθειά σας, να προσδιορίσει μαζί σας το κοινό στόχο και να σχεδιάσει για εσάς την καλύτερη πορεία για την επίτευξή του.  Δεν είστε μόνοι στην προσπάθειά σας.

Μόνιμο αποτέλεσμα μπορεί να εγγυηθεί μόνο το πρόγραμμα το οποίο έχει, στην ολοκλήρωσή του, επιτύχει και την αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς. Το πρόγραμμα στα τελικά του στάδια, μέσα από μια ομαλή περίοδο προσαρμογής, θα έχει εξελιχθεί σε ένα νέο τρόπο ζωής.

Ξεκινάμε;

You may also like

Leave a Comment